Monday, December 4, 2006

salim faris

Ben de ilk postumu son zamanlarda bol bol dinlediğim ve Salimin blogunu her gün okumama sebep olacak kadar sevdiğim bu iki kardeş ve müzikleri hakkında yazmak istiyorum.

Uzun zamandır Last fmdeki baş komşularımızdan olan faslı arkadaşlarımızın listesinde bir numarada bu nourallah kardeşlerin ismini görüyordum ama nedense hep faslı olduklarını ve arapça müzik yaptıklarını düşündüm o yüzden ilgilenmedim. Ta ki şarkılarının hepsinin ingilizce ve tam da benim sevdiğim gibi yumuşak, insanın içini açan, mutluluk veren yumuşacık akustik şarkılar olduğunu öğrenene kadar.
Salim Nourallah'ın blogundaki açıklamasında anlattığına göre, aralarında 18 ay olan kardeşler amerikalı bir anne ile arap bir babanın evliliklerinden dünyaya gelmiş ve bunun sonucunda sorunlu olmuş iki çocuk. Komik isimleri ve görünüşleriyle herkesin alay konusu olmuşlar. Bir gün abi Salim Beatles'ın White Albumunu dinlemiş ve ikisinin de hayatları değişmiş.



İlk olaral Nourallah Brothers adı altında bir cd çıkarmışlar, sonra da yollarını ayırıp çeşitli solo albümler yayınlamışlar. Salim'in müziği daha yavaş, daha kişisel ve daha az renkli. Faris'inki ise bence daha renkli ve derin. Zaten çok anlatmaya gerek yok, ikisinden de birer şarkının linki aşağıda, siz de dinleyince görürsünüz..

Obfuscation - Faris Nourallah
Nothing Ever Goes Right - Salim Nourallah

linkler :
Salim'in myspace'i
Nourallah Brothers official site
Faris Nourallah Official site
Salim Nourallah Official site
Salim Nourallah blog

1 comment:

şahin. said...

harika olmuş yea yeah